tisdag 6 november 2012

Tisdagsvila..

I fredags var vi lite lagom laddade för Halloweenfest på parken i Malung. Vi var snygga men vad hjälper det när Orrskogen bara var omysig och trång.



Jaja man kan väl inte ha roligt jämt. Lördagen blev desto roligare med mat, prat och yatzy i Äppelbo. Det blev en helg i festens tecken men har ändå fått lägenheten storstädad 😃.

Nu är det ny vecka igen. Hittills har jag bara jobbat och jobbat och jobbat. Kom inte hem förrän nio i går kväll.

Nu sitter jag äntligen i soffan och klockan är halv tio. Kanske ska jag lägga mig och fortsätta lyssna på ljudboken "Det du inte såg" med Patrik Sjöberg. Har fått dille på ljudböcker och har lyssnat på säkert 10-12 st de senaste två månaderna. Man får en massa gjort samtidigt som man läser en bok. Laddade ner appen Storytel och registrerade mig. Betalar 169 kronor i månaden som man betalar på sin telefonräkning. Du får då lyssna på obegränsat antal böcker och de har massor! Tycker det är hur billigt som helst! Ett tips från mig :)!

Go natt på er nu kryper jag ner :)!

- Posted using BlogPress from my iPhoneg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar