söndag 11 november 2012

Söndag

Har haft en lugn och skön helg. I fredags var vi ett gäng hos grannen. Vi gjorde egna stenugnsbakade pizzor. Så jäkla gott men svårt att få runda. Meeen vad gör det?



På lördagen var vi i Ilbäcken och rensade i hus och lada. Hittar en massa nostalgiska grejer. Kläder och saker jag har haft när jag var liten. Det är ju jättelängesedan så tycker det är helt otroligt att man kan komma ihåg kläder man har haft när man var sådär fyra -fem år. På kvällen var jag bara hemma. Fortsatte mitt soffliggande i dag. Började med tv och världscupen i slalom. Svensk vinst av Myhrer och en tredjeplats för Byggmark. Härlig start på vinterns härliga skidhelger.

Såg även ett program på ettan där ett par skulle träna och gå ner i vikt. Blev inspirerad och tänkte mig ut på en promenad men soffan var för skön. Jag borde verkligen börja träna. Känner mig trött och orkeslös hela tiden. Jag vet ju att det blir bättre om jag tränar men det är så jobbigt att komma igång. Ska i alla fall försöka ta tag i biten och försöka göra något aktivt ett par dagar i veckan som en start. Önskar mig själv lycka till!!

Nu är det sängen och den här ljudboken i mina öron:



Det kanske är sjukt men jag tycker att sådant är intressant.
God natt på er!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar